Facebook Twitter Google Plus Vimeo Youtube Feed Feedburner
Feedburner

Home Lboard

images
SAMBUTAN HARI MALAYSIA KE – 51 TIADA PERBEZAAN KAUM.

SAMBUTAN HARI MALAYSIA KE – 51 TIADA PERBEZAAN KAUM.

KOTA KINABALU – 16 September 2015. Sambutan hari Malaysia yang amat mariah kali ini di

LIM GUAN ENG LANCAR PROPAGANDA BODOH.

LIM GUAN ENG LANCAR PROPAGANDA BODOH.

Arthur Sim Penampang MCA – mengulas kenyataan Lim Guan Eng yang di keluarkan di portal

PEMUDA MCA PASIR GUDANG-putuskan-hubungan-dengan-najib-dibincang-hari-ini

PEMUDA MCA PASIR GUDANG-putuskan-hubungan-dengan-najib-dibincang-hari-ini

Tan akui tidak tahu apa yang berlaku sehingga sayap Pemuda bahagiannya membuat kenyataan yang mencetuskan

Otak macai Pakatan ‘letak’ dekat lutut

February 14, 2018

bundesliga

 

Pelik sungguh mentaliti macai Pakatan ni. Dah tahun 2018, patutnya otak makin berkembanglah dengan teknologi serba canggih, maklumat semua di hujung jari bukannya dihujung kepala lutut. 

Macai Pakatan buat riuh pasal kejadian bangunan KWSP di Jalan Gasing terbakar semalam. Modal dia, rekod semua pencarum KWSP ‘hangus’ pasal PM Najib Razak umum dividen 6.9% baru-baru ni, dia  tuduh kerajaan tak mampu nak bayar kepada pencarum maka terpaksa ‘reka’ kejadian terbakar bangunan KWSP  semalam.

Inilah puncanya bila asyik buat fitnah tanpa mengunakan otak, mereka ingat rakyat boleh terpedaya macam zaman Dr. Mahathir PM,  termakan fitnah dan cerita palsu pemimpin-pemimpin yang mereka banggakan sangat.

Oh macai pembangkang hari ini  zaman dah canggih, semua maklumat pencarum disimpan dalam sistem, bukannya  macam zaman Dr. M , fail bersusun-susun atas meja pakai sistem manual sebab tu senang sahaja merompak wang negara dan memperkaya anak-anak serta macai-macainya. 

“Benda mudah macam ni pun korang tak boleh fikir. KWSP pun dah bagi jaminan semua integriti maklumat dan simpanan pencarum tak terjejas dengan insiden kebakaran semalam.”

#TolakPakatanPRU14 #PakatanProDAP


Comments

Readers are required to have a valid Facebook account to comment on this story. We welcome your opinions to allow a healthy debate. We want our readers to be responsible while commenting and to consider how their views could be received by others. Please be polite and do not use swear words or crude or sexual language or defamatory words. FMT also holds the right to remove comments that violate the letter or spirit of the general commenting rules.

The views expressed in the contents are those of our users and do not necessarily reflect the views of FST.

Comments