Facebook Twitter Google Plus Vimeo Youtube Feed Feedburner
Feedburner

Home Lboard

images
SAMBUTAN HARI MALAYSIA KE – 51 TIADA PERBEZAAN KAUM.

SAMBUTAN HARI MALAYSIA KE – 51 TIADA PERBEZAAN KAUM.

KOTA KINABALU – 16 September 2015. Sambutan hari Malaysia yang amat mariah kali ini di

LIM GUAN ENG LANCAR PROPAGANDA BODOH.

LIM GUAN ENG LANCAR PROPAGANDA BODOH.

Arthur Sim Penampang MCA – mengulas kenyataan Lim Guan Eng yang di keluarkan di portal

PEMUDA MCA PASIR GUDANG-putuskan-hubungan-dengan-najib-dibincang-hari-ini

PEMUDA MCA PASIR GUDANG-putuskan-hubungan-dengan-najib-dibincang-hari-ini

Tan akui tidak tahu apa yang berlaku sehingga sayap Pemuda bahagiannya membuat kenyataan yang mencetuskan

PENGARUH SMARTPHONE -REMAJA TERPESONG.

January 5, 2016

bundesliga

FB_IMG_1451954586742

Anonymous mendedahkan aksi anak remaja zaman moden yang tak segan silu mengaksikan gelagat orang kafir. Dengan bangga gadis Melayu Bertudung Sedut Aiskrim macam pelakon lucah.

Anak sapa ni yang beraksi mengalahkan puak-puak kafir? Ada sesiapa yang kenal tak? Kalau ada yang kenal, tolong passing gambar ni pada mak bapa budak ni ye..?

Bukannya apa, bangga sangat nampaknya budak perempuan ni tayang gambar aksi sedut aiskrim tu.. Sedap sangat sampaikan dia bangga nak kongsi dengan sekalian umat Islam terutamanya ibu bapa.

Ni dah tentu belum khawin lagi . Kalau setakat sedut macam ni dah kira biasa.., nanti berenang berirama atas toto kat rumah sewa atau buat kuak lentang dalam semak tepi hutan sawit pun kira biasa lah.. Last cukup tempoh.., pakat meroyan lah jumpa bayi baru lahir dibuang di tempat sampah.., di tepi masjid ataupun dalam longkang hasil dari perbuatan sumbang aksi yang luar biasa dua remaja berkenaan..malah jolokan seperti boleh mengundang perogol bersiri memerhati dan lepas tu terjadinya rogol bergilir-gilir hingga membawah kepada kes bunuh atau bunuh diri.

Masyarakat melayu/Islam dalam negara pun mula salahkan satu sama lain terutamanya kepada pihak Kerajaan kononnya gagal bertindak lah ,gagal mengawal lah menyebabkan keruntuhan akhlak dikalangan remaja melayu.. Walhal sapa yang patut disalahkan sebenarnya?

Anonymous dah laksanakan tugas bila sebarkan gambar-gambar macam ni.. Dengan harapan mak bapa diluar sana lebih prihatin tentang perangai anak-anak kita dibawah pengaruh orang-orang Yahudi.
Terakhir kita fikir-fikirkan lah bersama jangan menuding jari kepada kerajaan di sebabkan kesilapan ini……cari punca nya .

Wasalam…


Comments

Readers are required to have a valid Facebook account to comment on this story. We welcome your opinions to allow a healthy debate. We want our readers to be responsible while commenting and to consider how their views could be received by others. Please be polite and do not use swear words or crude or sexual language or defamatory words. FMT also holds the right to remove comments that violate the letter or spirit of the general commenting rules.

The views expressed in the contents are those of our users and do not necessarily reflect the views of FST.

Comments